Volvo Pazarlama Müdürü Ebru Ekşi Akınoğlu, 'En İyi 3'lü- 3'ü Bir Arada'nın reklam kampanyasını anlatırken, iletişimde ve reklamda sosyal medyanın ne kadar önemli olduğunu şahane bir örnekle bize gösterdi.
Volvo Türkiye'nin bu başarısı genel merkez İsveç'in de dikkatini çekmiş. 'Bu kampanyayı Türkiye dışına taşıyabiliriz' mesajı gelmiş.
Kampanya şöyle: Yazılı ya da görsel basın da önce en iyi üçlü; (çay-simit-peynir ve değişik örneklerle) ilanları yer alıyor. Ardından Twitter'da kullanıcılar, Volvo ile ilişkisini bilmeden kendi en iyi üçlülerini yazmaya başlıyorlar. (Örneğin; Deniz-kum-güneş, Mazhar-Fuat-Özkan, Metin-Ali Feyyaz...)
Birbirinden yaratıcı 'En İyi Üçlü' tweet'leri 7 dakikada dünyada trending topic listesine giriyor. Ve ardından marka ile ilişkisi açıklanıyor.
Twitter'ı kullanmak var(!), bir de kullanmak var!