Uluslararası bir mobilya firmasının yeni sezon kataloğu her yıl bu zamanlar adreslere ulaştırılıyor. Hem de ne ulaştırma? Posta kutularına sığmadığı için poşete koyup, evinizin kapısına asıyorlar. Televizyonlarda da günlerce bu kataloğun reklamı yayınlanıyor. Buraya kadar her şey iyi hoş. Bir "hizmetin" kapıya kadar getirilmesi gayet güzel. Ama bir de madalyonun öteki yüzü var. Malum, hırsızlar için ev sahibinin evde olup olmadığını kontrol etmenin yolu, posta kutularından geçiyor. Eğer iletiler birikmişse, o evin sakinlerinin uzun zamandır oraya uğramadığı ve mekanın "müsait" olduğu anlaşılıyor. Hele bir de kapıda asılı poşetin içinde mobilya kataloğu öylece duruyorsa, hırsızın iyice iştahı kabarıyor. Demem o ki, bir mobilya kataloğu aynı zamanda "maymuncuk" yerine geçebilir. Tatil dönüşü bir de bakmışsınız ev tam takır kuru bakır... Eh o zaman kataloğu elinize alıp, alışveriş için doğruca o mobilya mağazasına gitme zamanıdır!.. Bu, yeni bir pazarlama tekniği olmasın sakın? Şaka... Tabii ki şaka...