Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Tek taş yerine...

Okan Bayülgen'in programlarının arasına giren prezervatif tanıtımları pek yaratıcı. Geçen hafta yayınlanan "Disko Kralı"nda da "işi" baharın gelişine bağladılar. Çeşit çeşit prezervatif, ekranı kaplarken, Okan'ın reklamda kullanılan "dış sesi" şöyle diyordu: "Bahar geldi, coştu hormonlar. Neyse ki, her şeyin bir kondomu var..." O esnada görüntüde birbirine aşık olan, kırda bayırda zıp zıp koşturan, el ele tutuşan, birbirine heyecanla göz süzen genç kızlar ve erkekler vardı. Heyhaat... Eskiden bahar "aşk mevsimi" olarak bilinirdi. Şimdi 1 Mayıs neredeyse "seks bayramı" olarak kutlanacak... Aynı prezervatif firmasının uzun süredir ekranlarda dönen "beylik" reklamı da bir tuhaf. Animasyon reklamdaki delikanlı, romantik yemek sırasında cebinden bir kadife mücevher kutusu çıkartıp, karşısındaki sarışın afete uzatıyor. Herkes, kutunun içinden yüzük çıkacak sanırken, bir de bakıyorsunuz "kondom" çıkıyor. Ve bizim sarışın o anda dağılıyor... Beylere naçizane tavsiyem: Siz yine de böyle bir ortamda kadife kutudan prezervatif yerine "tek taş" çıkartmaya bakın. Restorandan kafanıza prezervatif geçirilmiş bir şekilde çıkmak istemiyorsanız tabii...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA