ARÇELİK'in yeni televizyon reklamı yine çok sempatik. Bizim maharetli Çelik bu kez de fotoğraf sanatçısı olarak ekrana geliyor. Çektiği fotoğrafları da üzerine resim asılabilen yeni ürün klimalarla birlikte bir sanat galerisinde sergiliyor. Çelik, serginin ziyaretçi akınına uğraması karşısında şaşırıp, "Doğrusu bu kadar alaka göreceğini tahmin etmemiştim" diyor. Yanındaki güvenlik görevlisi ise kendi kendine söyleniyor: "Dışarısı alev gibi yanıyor. Bu ilgi ondan ya, şimdi söylesem kırılır, robottur..." Aslında reklam son derece önemli bir alt metne sahip. Ülke insanının sanat galerilerinden uzak kalışına nahif bir gönderme var. Alttan alta "Hiç olmazsa serinlemek için galerilere uğrayın. Belki bu arada gözünüz bir sanat yapıtına değer. Kim bilir, belki de keyif alırsınız" denilmeye çalışılıyor. Malum, yaz aylarında vatandaş alışveriş merkezlerine hücum eder ama dükkânların ciroları aynı kalır. Zira maksat, lüks alışveriş merkezlerinin havalandırma sisteminden bedava yararlanmaktır. Gelin, bu hafta bir değişiklik yapın. Bir sanat galerisinden içeri adım atın. Vücudunuzla birlikte ruhunuzun da serinlediğini, nefes aldığını fark edeceksiniz.