Geçen cuma, her biri bir İpad büyüklüğü ve ağırlığındaki menüleri 10 kişilik masamıza dağıtmak isteyen garson, birisini elime düşürmüştü. Parmağım sabaha kadar kanadı. Bugün bir hafta geçti aradan, yara hala geçmedi. Öyle derin. "Bir çocuk parmağı olsa kopmuştu" demiştim..
Tam da tahmin ettiğim, beklediğim açıklama geldi, Midpoint'ten..
"Değerli konuklarınızla birlikte bir keyif ortamının tadını kaçıran bu şanssızlıktan dolayı çok üzgün ve bir o kadar da mahcup olduğumuzu tüm samimiyetimizle ifade ederiz. Geçtiğimiz cuma akşamı yaşadığınız ve tarafımıza bilgi verilmiş olan bu talihsizlik, kamera kayıtları da izlenmek suretiyle takip edilmiş ancak bu denli bir sıkıntı yaşadığınızı tahmin edememiştik. Hiçbir şekilde bir talihsizlik veya kaza gibi bir mazeret teşkil edemeyeceğini uyarınız ile anlamış olduğumuz hususun, her yönüyle değerlendirilerek menümüzde gerekli düzenlemenin en kısa sürede yapılacağını bilmenizi istemekteyiz.
Gerek olayı bize aktardığınız, gerekse o akşam için son derece anlayışlı ve samimi yaklaşımlarınız için çok teşekkür eder, büyük özür ve geçmiş olsun dileklerimiz ile sonsuz saygılarımızı sunarız.
Midpoint Yönetimi
Cengiz Sönmez."
Ben teşekkür ederim, Midpointçiler..