Türkiye'nin en iyi haber sitesi
UFUK SANDIK

Yeni Symbol'den Türk gazetecilere sürpriz

Türkiye, otomotivde önemli üretim ve ihracat üslerinden biri. Birçok markanın Türkiye'de yatırımı var. Fakat, yıllardır Türkiye'de üretilen otomobillerin fotoğraflarını ilk olarak Avrupalı dergilerde görüyoruz. Yapılan yenilikleri sonradan öğreniyoruz. Çünkü, otomotiv fabrikalarının yabancı ortakları fotoğraf servisini ilk kez Avrupalılara yapıyor. Bu bir tercih.
'Türk mühendislerinin ve işçisinin emeğiyle üretilen modelleri ilk kez Türk gazetecilere gösterin' şeklindeki şikayetim, sonunda ses getirdi. Oyak Renault'nun ilk Türk CEO'su Tarık Tunalıoğlu, eylül ayında yola çıkması planlanan ve tamamen yenilenen Symbol'ü tüm dünyada ilk kez Türk gazetecilere gösterdi. Haber ambargosu nedeniyle Yeni Symbol'le ilgili bir şey yazmam mümkün değil. Sadece şu yorumu yapabilirim. Türkiye'nin en çok satan otomobili
Symbol, yeni haliyle bu unvanını uzun yıllar sürdüreceğe benziyor .

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA