YAZARLAR
Yeni otomobillerle birlikte markaların bütün ürün gamını bir arada gördüğümüz yerler olan otomobil fuarları, otomobil tutkunlarının kalplerinin daha hızlı çarptığı yerlerdir. Bu yüzdendir ki, otomobil markalarının ve fuar planlayıcılarının tüketicileri düşünerek geniş alanlar yaratması gerekli.
Geçtiğimiz haftalarda kapılarını ziyaretçilere açan Paris Otomobil Fuarı'na halk gününde Point S'in davetlisi olarak gittim. Paris otomobil fuarında da genel olarak bu büyük alanın sunulmuş olması hoşuma gitti. Ama beğenmediğim kısmı ise fuar salonların birbirinden bağımsız olması ve salonlar arasında geçiş yapmak için dışarıya çıkılması gerekliliğiydi.
Standlardaki otomobiller arasında da yeterli genişlikte alanlar yaratılmıştı. Üreticilerin aynı modelden birçok örneği getirmesi sayesinde otomobilleri incelemek için çok sıra beklemeniz gerekmiyordu.
Gözüme çarpanlar arasında; fotoğraflarda çok emin olamadığım Ford Mondeo'nun "canlısı"nın tasarımını oldukça beğendim. Özellikle station ve 5 kapılı hatchback versiyonu oldukça sportif ve şık görünüyordu.
Jaguar F Type'ın arka çapraz görüntüsü sanki biraz BMW Z8'e benziyor. 5 kapılı hatchback karoserdeki Volkswagen Up, Seat Mii ve Skoda Citigo'daki arka kelebek camı genişliğiyle şaşırtıcıydı.
- Otomobil Tanıtımında Nokta Atışı Otomobillerin tanıtımlarında hedef müşteri kitlesine ulaşmak çok önemlidir. 08 Ekim 2012, Pazartesi
- Trafiğin Durumunu Tahmin Etmek Zor Zanaat İstanbul’da yoğun trafikte, araç içinde bekleyenlere bir bakın. Ellerindeki akıllı telefonlardan yol durumuna bakıyorlar. Akıllı telefonları olanlar İBB CepTrafik, Yandex ve KGM programlarını sıklıkla kullanıyorlar. 01 Ekim 2012, Pazartesi
- Karizma Nedir? Neye Denir? Hangi Otomobil En Karizmatik? “Otomobil kafalı” bir ekip olduğumuz için, masa başından kalktığımızda da sohbetlerimizin geneli otomobil konulu oluyor. Çok tartıştığımız konulardan biri de karizmatik otomobiller. 24 Eylül 2012, Pazartesi