Mayalara kızmayalım! Binlerce yıl önce hazırladıkları takvim 21 Aralık 2012'de sona eriyordu. Yapılacak şey başka bir takvim hazırlamaktı ama onlar takvimin sonunu kıyamete bağlamayı tercih etti. Sonuçta kıyamet kopmadı. Oysa İstanbul'da her yıl hayatı felç eden kar kıyameti, saatine varıncaya kadar belliydi. Sağ olsun yöneticiler, sayelerinde kıyamet dünyada değil, İstanbul'da koptu. Öldük, öldük, dirildik.
Türkiye'nin karayolları mevsim gereği karla bloke oluyorsa, bu karayollarının işletme hakkı için 5 milyar 720 milyon dolar ödemek ne akla hizmettir! Otoyol ve köprülerin yeni patronu Koç ve Ülker, kesinlikle hem İstanbul'un hem de 81 ilin otoyol yaşam kalitesini yükseltecek. Zira kurumsal kalitesi çoktan Türkiye'nin bütün hücrelerine yayılan Koç sayesinde yol bağımlılığı sosyolojisini tartışacağız bundan böyle.