Türkiye'nin en iyi haber sitesi
MELİHA OKUR

Koç gişe memuru olmaz!

Mayalara kızmayalım! Binlerce yıl önce hazırladıkları takvim 21 Aralık 2012'de sona eriyordu. Yapılacak şey başka bir takvim hazırlamaktı ama onlar takvimin sonunu kıyamete bağlamayı tercih etti. Sonuçta kıyamet kopmadı. Oysa İstanbul'da her yıl hayatı felç eden kar kıyameti, saatine varıncaya kadar belliydi. Sağ olsun yöneticiler, sayelerinde kıyamet dünyada değil, İstanbul'da koptu. Öldük, öldük, dirildik.
Türkiye'nin karayolları mevsim gereği karla bloke oluyorsa, bu karayollarının işletme hakkı için 5 milyar 720 milyon dolar ödemek ne akla hizmettir! Otoyol ve köprülerin yeni patronu Koç ve Ülker, kesinlikle hem İstanbul'un hem de 81 ilin otoyol yaşam kalitesini yükseltecek. Zira kurumsal kalitesi çoktan Türkiye'nin bütün hücrelerine yayılan Koç sayesinde yol bağımlılığı sosyolojisini tartışacağız bundan böyle.

***

Koç Holding tamamlayıcı malları tek çatı altında topladı. Yani dikey entegrasyona gitti. Anahtar teslimi arabayı veriyor. Benzin ve mazotla depoyu dolduruyor. Şimdi de önümüze yolu serecek. Asfalt petrolden yapılır. Yolların asfaltı da Irak'tan gelen ve Türkiye'den çıkan petrolden elde ediliyor. Koç, otoyol işletmeciliğinde yeni gişe memuru olmayacak ki!..
Otoyol işletmesi üzerinden katma değerli servisleri sunacak. Katma değerli servisler yolcuların iletişim, güvenlik ve eğlence ihtiyaçlarına hitap edecek. Ama Koç'un ürettiği, otoyollarda kullanılacak ticari ve binek araçlarda da yenilikleri var. Yeni yılda yüzde 100 Türk malı kamyon olan Cargo'yu tanıyacağız.
Ford Otosan'ın inovasyon gücü bu.

YAZARIN BUGÜNKÜ DİĞER YAZILARI
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA