Türkiye'nin en iyi haber sitesi
NAZLI ILICAK

Bir pazarlama öyküsü

Coca-Cola'nın pazarlama temsilcilerinden biri, Ortadoğu'da niçin başarılı olmadığını arkadaşlarına anlatıyormuş: "Ben Arapça bilmiyordum. Halkta da okuma yazma oranı yüksek değildi. Bu yüzden, mesajımı, yan yana koyduğum 3 resimle anlatmak istedim. Birinci resimde bir Arap, çölde kumların üzerinde sürünüyor, susuzluktan kavrulmuş, ölüyor. İkinci resimde, kumlar arasında bulduğu Coca-Cola'yı içiyor. Üçüncüde, adam, dipdiri ayakta; canlı ve neşeli."
Muhatabı, "Ne harika bir fikir, gene de Coca-Cola'yı satamadın mı?" diye sormuş.
- Satamadım tabii. Çünkü Araplar, meğer, sağdan sola okuyorlarmış.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA