Televizyonda yaptığı doğa programları ile gönüllerde taht kuran Serdar Kılıç, bir inşaat firmasının reklamında oynayınca sevenlerinin tepkisi ile karşılaştı.
Bence haklı bir tepki. NTV'deki 'Doğada Tek Başına' ve TRT'deki 'Doğadaki İnsan' programlarında doğada doğanın kuralları ile yaşamanın sırlarını anlatan, sürekli çevreci mesajlar veren Kılıç'ın yapacağı en son iş, bir inşaat firmasının reklamında oynamak olmalıydı.
Kılıç; gelen tepkiler üzerine söz konusu reklamdan elde edeceği geliri, doğada yaşayan yardıma muhtaç insanlara harcayacağını açıkladı ama ne kadar inandırıcı tartışılır! Elbette herkes parasını kazanacak, reklamda oynamak ayıp değil ama Kılıç gibi kariyerini sadece doğada yaşamak üzerine kurmuş bir TV programcısının, bir inşaat firmasının reklamında oynaması büyük hata.
Cin fikirli reklamcılar bazen ünlülerin kariyerlerine böyle darbe vurabiliyorlar.
Bu işten en kazançlı reklam ajansı ve inşaat firması çıktı, reklam daha çok gündeme geldi. Kaybeden ise Serdar Kılıç oldu. Kılıç yıllarca emek harcayıp oluşturduğu doğa insanı imajını, bir reklamla imara açarak inandırıcılığını yitirdi.
Sosyal medyada 'Yıllarca doğa, bitki, hayvan edebiyatı yap sonra da betonlaş', 'Serdar Kılıç meğer proje adamıymış' yorumları yapılması gerçekten üzücü. CNN Türk'te yaptığı doğa programlarıyla dikkatleri çeken Güven İslamoğlu da bu tepkilerden nasibini almış olmalı ki Twitter'dan 'O kişi ben değilim, çok sık karıştırılıyoruz' diye açıklama yapmak zorunda kaldı. Zararın neresinden dönülürse kardır. Kılıç'ın reklamdan kazanacağı parayı yardıma muhtaç insanlara harcayacağını belirtmesi yine de önemli. Ünlülerin kulağına küpe olsun; her reklamcıya inanmayın, her reklam teklifinin üstüne atlamayın, uzun vadeli düşünün!