Victoria's Secret'da büyük bir kriz yaşanıyor. New York Times'dan John Koblin'in verdiği istatistikler düşündürücü. Dünyanın en ilgi çeken görsel şovu, TV'de 2013'te 9.7 milyon, 2015'te 6.6 milyon, 2017'de 5 milyon, 2018'de ise 3.3. milyon kişi tarafından izlenmiş. Bu rakamlara göre; sosyal medya devleştikçe, ekran başındaki izlenme oranı da düşüyor diyebiliriz. Defilenin canlı yayınlanmaması, bant çekimin haftalar önce yapılması ve o andan itibaren tüm kızların sosyal medya hesaplarında kareler paylaşması; işin merakını da, cazibesini de öldürüyor. Televizyonda göreceğinden çok daha fazlasını sosyal medyada çok önceden gören izleyici de, vaktini ekran başında geçirmek istemiyor. Şu an Instagram'da 63 milyon takipçiye sahip bir markanın, ekran başında sadece 3 milyon kişi tarafından izlenmesi, bakalım markayı ne gibi önlemler almaya yönlendirecek?