Türkiye'nin en iyi haber sitesi
PELİN KAYA

Sosyal medyanın gözde 'it girl'ü

İlkem Öztürk... O benim 'it girl'üm. Zamanla 'it girl'ün anlamı Paris Hilton, Lindsay Lohan'lar yüzünden epey yara alsa da, özellikle Instagram sayesinde 'it girl'ler yine altın çağını yaşıyor. Onlar güzeller, zenginler, bakımlılar ve fitler. Lüks yaşamayı severler.
Genelde iyi eğitimliler. Giyimde iddialılar. Modaya tutkunlar. Sezonun en hit parçalarını ilk onlarda görürüz. Ajandalarında en önemli tarih; Paris ve Milano moda haftalarıdır. Yazın Güney Fransa, Amalfi, Yunan Adaları; gözde tatil bölgeleridir. Blog sahibi olmayı severler ama gözdeleri Instagram'dır. Çünkü binlerce, hatta milyonlarca takipçileri vardır.
Paylaştıkları her kare en ince ayrıntısına kadar düşünülür.
25 yaşındaki İlkem Öztürk, saydığım tüm bu özelliklere sahip. Aylardır bir 'it girl'ün popüler markalarını öğrenmek isteyen okuyucu e-postalarına da bu yazıyla cevap vermiş oluyorum:
İlkem Öztürk, Londra'da ekonomi ve uluslararası ilişkiler okudu.
Birkaç ay önce online dergi www.io-project. com'u kurdu. Yakın gelecekte de uzun zamandır planladığı bir mücevher markası projesi var.
Stilini 'deneysel ve eklektik rock-chic' olarak tanımlıyor. Ne kadar şık giyinse de, asi ve çılgın yanını kıyafetlerine yansıtmayı seviyor.
Bir kıyafette en sevdiği detay; aksesuvarlar.
Maison Michel, Philip Treacy şapkalar, Chanel eldivenler vazgeçilmezi.
Favori markaları Balmain, Saint Laurent, Fausto Puglisi, Kristian Aadnevik, Natasha Zinko, Christopher Kane, Ulyana Sergeenko, Alexander Terekhov, Matthew Williamson, Dolce&Gabbana, Chanel ve Hermes. Abiyelerde vazgeçilmezi Zuhair Murad ve Alessandra Rich. Takılarda ise Cartier, Lorraine Schwartz, Shamballa Jewels, Loree Rodkin, Repossi ve Amadeo.

MİNİ SİYAH ELBİSESİZ OLMAZ
İlkem Öztürk için bir 'it girl'ün olmazsa olmazları; düz klasik mini siyah elbise, klasik Chanel çanta, Balmain, Rick Owens ya da Balenciaga'dan deri ceket, Isabel Marant veya Valentino kamuflaj sneakerlar, Givenchy bambili üstler, Shourouk veya Ek Thongprasert kolyeler, Balenciaga botlar, Maison Michel şapka, Zimmerman mayo ve Zara bol jeanler gibi sezonun trend parçaları.
Kış sezonu için şimdiden listesinde Burberry Prorsum cape'ler, Saint Laurent kalp ve tabanca motifli kazaklar ile yüksek bel jeanler, Chanel'in Paris-Dallas koleksiyonundan kovboy şapka, çizme ve botlar, Topshop jean tulumlar, Dior spor ayakkabılar ve her sezonun favorisi Givenchy çizmeler bulunuyor.
Sezonun hit parçalarına; hem kendisi çok seyahat ettiği için, hem de sık seyahat eden çok arkadaşı olduğundan kolaylıkla sahip olabiliyor. Bunun yanısıra online alışveriş merkezlerinden ve personal shopping sitelerinden de alışveriş yapıyor.

MODA İKONU AUDREY HEPBURN
Sosyal medya vazgeçilmezi. Instagram'ı, insanların birbirlerine ulaşabildikleri ve en etkili reklamların yapıldığı bir platform olarak görüyor.
Doğru kullanıldığında yapılabileceklerin sınırsız olduğunu düşünüyor.
İlkem'in 'it girl'leri ise Barbara Martelo, Christine Centenera, Erica Pelosini, Alexa Chung, Chloe Sevigny, Cara Delevinge. Moda ikonu ise zamansız bir isim; Audrey Hepburn.
Lüks giyinmenin maliyetini, "Aylık 1000 liradan sonsuza kadar" diye tanımlıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA