Kamer Ailesi, Huqqa ile yeme-içme sektörüne adım attıktan sonra, The Market Bosphorus, Qurabiye ve Huqqabaz ile sektörde büyümeye devam ediyor. Kamerler; Atasay ile mücevheratta sahip oldukları başarıyı, Q Gıda markasıyla yeme-içme sektörüne taşımak istiyor. Açıldığı günden bu yana gençler tarafından çok sevilen Huqqa'nın başarısının sırrını ve yeni büyüme planlarını, Cihan Kamer ve Q Gıda Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Uras'a sordum.
Hedeflerinin, 2020'de bünyelerindeki markalarla Türkiye'nin 81 ilinde varlık göstermek olduğunu söylüyorlar. Dünyada ise Ortadoğu, Avrupa ve ABD'ye yayılmış şubeleriyle uluslararası arenada yer almak istiyorlarmış. Ahmet Uras, Türkiye'deki son Huqqa'yı Emaar Square Mall'da açacaklarını, yurt dışındaki ilk Huqqa'nın ise yakında Dubai'de hizmete gireceğini söyledi.
AİLELERİN İÇİ RAHAT
Bu yılın sonuna kadar yurt içinde en az beş Huqqabaz, 2018 yılı sonuna kadar ise en az üç Huqqa açmayı hedefliyorlar. Huqqabaz bünyesinde yapacakları yatırımlar ile Türk sokak lezzetlerini markalaştırarak dünya mutfağına kazandırmayı hedeflediklerini söyleyen Cihan Kamer, şöyle konuştu: "Mekanlarımızın konseptini belirlerken; gençlerin keyifle sohbet edebileceği, sosyalleşebileceği, aileleriyle veya tek başlarına huzurlu vakit geçirebileceği, ailelerin akıllarının kalmayacağı buluşma mekanları olmalarına özen gösteriyoruz."
Bence başarının sırrı da burada gizli... Herkes bu mekanlara hem sosyalleşmek, hem de ailelelerin aklı kalmadan vakit geçirebilmek için geliyor.