Buradaki okur eleştirilerinin muhatabı olan kişi ve kuruluşlar, genellikle cevap yazmaya tenezzül etmezler. Bu nedenle Kanal 7 Kurumsal İletişim Müdürlüğü'nün gönderdiği bilgilendirme yazısını önemsiyor ve aynen yayınlıyorum. Geçen hafta bir okurumuz, Kanal 7'deki Hint dizilerinde kadınların çokça ezildiğinden, şiddet gördüğünden, zayıf gösterildiğinden dem vurmuş, kanala gönderdiği elektronik postadan bir sonuç alamadığını iddia etmişti. Kanal 7 yönetimi bu eleştiriyi önemsemiş, dikkate değer bulmuş. İşte Kanal 7 İzleyici Temsilcisi ve Kurumsal İletişim Müdürü İhsan Aydın'ın o nazik yanıtı: "Sayın Yüksel Aytuğ, 26 Mayıs tarihli yazınızda bahsi geçen izleyicimizin e-postasını aldık ve ilgili birimlere raporladık. İzleyicilerimizin görüşleri biçim için her zaman öncelikli ve önemlidir. Kurumsal hesaplarımıza gelen e-postalar, sosyal medya hesaplarımızdan gelen mesajlar ve yapılan yorumlar, whatsapp hattımıza gelen mesajlar, telefon, mektup ve diğer iletişim kanallarından bize ulaşan tüm görüş, öneri ve eleştirileri titizlikle inceleyip günlük raporlar halinde yönetim ve ilgili birimlere iletmekteyiz. Kanal 7, kurulduğu günden bu yana şiddete ve özellikle de kadına şiddete karşı olmuştur. Şiddeti özendiren yayınlardan geçmişte olduğu gibi bugün de uzak durmak önemli prensiplerimizden biridir. Değerli izleyicimizin e-postasında bahsettiği Hint dizilerini denetleyen birime konuyu tekrar hatırlattık. Selam ve saygılarımla..."