Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Reklamda ‘düet’ modası

Bu aralar reklamlarda 'komik ikililer' modası var. Partner olan iki ünlü, komik bir metin eşliğinde ürünlerin tanıtımına soyunuyor. Reklamı yapılan ürünlerin ortak özelliği ise buzlu çay ve dondurma gibi 'soğuk' şeyler olmaları.
Buzlu çay reklamlarında bu sezon Hayko Cepkin'e, Karadenizli tiplemelerinden tanıdığımız oyuncu Ömür Arpacıoğlu eşlik etmeye başladı.
Serinin son filminde ise ikili, makyaj marifetiyle birbirlerinin yerine geçerek izleyiciyi şaşırttı.
Rakip buzlu çay firması ise bu kampanyaya, Mustafa Topaloğlu ile Pascal Nouma'yı bir araya getirerek yanıt verdi. (Cırtlak sesli o teyzeden kurtulduk sonunda) Pascal sordu:
"Aya ilk bayrağı kim dikti?" Topaloğlu kendinden emin yanıtladı: "ABD..." Pascal düzeltti: "Hayır, terzi dikti!" Belli ki bu yaz soğuk çaydan ziyade, Pascal'ın esprileriyle serinleyeceğiz.
Bir dondurma firması ise iki usta oyuncu Rasim Öztekin ile Altan Erkekli'yi buluşturdu.
İkili şu aralar 'Maraş dondurması uzar mı, yoksa kaşık mı büker?' konulu 'hayati' bir memleket meselesini tartışıp duruyor. Bu çekişme bana ünlü 'Neşeli Günler' filmindeki 'Turşu sirkeyle mi yapılır, limonla mı?' tartışmasını hatırlatıyor.
Bakalım sürekli yaratıcılık peşindeki reklam dünyası, karşımıza daha hangi 'düetleri' çıkartacak?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA