Son günlerin ekranlardaki en dikkat çekici televizyon reklamı, özel emeklilik kampanyası için hazırlanandı. Çocuklar, kaçırdıkları topu geri isterken adama 'amca' diye hitap edince, bizimkinin başına kara bulutlar çöküyor. Bir başkasında, hanımefendi kendisine ilk kez 'teyze' denilmesiyle beraber karalar bağlıyor.
Reklam, gerçekten de hedef kitlenin 'damarından' girmiş. Üstüne üstlük 'damar' bir şarkıyla desteklenince etkisi ikiye katlanıyor.
Aslında insanın büyüdüğünü, hatta yaşlandığını anlaması, anlasa bile bunu kabul etmesi ne kadar da uzun süre alıyor değil mi?
Kişi; bu gerçek, kafasına 'dank' ettiği anda gelecekle ilgili kaygı duymaya başlıyor. Bu müthiş kırılma anını tespit edip kampanyalarını bu 'acı gerçek' üzerine kuran reklam ajansını gönülden kutluyorum.
Bu arada 'Bana amca dediler' şarkısını adamakıllı tamamlayıp piyasaya sürseler, listelere zirveden girerler vallahi!