Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Ekran hafiyeleri iş başında

OKURUMUZ Türker Engin, Volkswagen Caddy reklamındaki tuhaflığa dikkat çekiyor: Reklamdaki köpek, karşıdaki çocuğun yanına geçecek ama trafik çok yoğun bir şekilde akıyor. Birden Volkswagenler duruyor ve yan kapılarını açıyorlar. Köpek de çocuğun yanına geçiyor. Garip olan, madem arabalar duruyor, köpek neden zoru seçip, arabaların önünden değil de içinden geçiyor? Bir diğer okurumuz Çiğdem Solak ise Taç reklamına farklı bir pencereden bakmış. Şöyle diyor: Kadın, eşini işine uğurluyor ve "Hayatım monotonmuş. Hadi oradan canım" diyerek evin içinde gezinip, hayatının monoton olmadığını anlatmaya başlıyor: "Havluları katlarım, bornozları koklarım, ruhuma yer açarım. Evimde mutluyum ben!.." Yani diyor ki "Evim bana yetiyor. Çalışmıyorum ama hayatım monoton değil. Bu durum hiç de umurumda değil. Bakın ne güzel işlerim var evde. Bütün gün havluları katlayıp, bornozları kokluyorum. Böylelikle kendimi geliştiriyorum. Hatta derdimi tasamı sormanıza gerek yok. Nevresimime bakın, ruhsal durumumu anlayın." Ben çalışan bir kadınım. Fakat etrafımdaki ev hanımlarının gün içinde neler yaptığını görüyorum. Taç'ın reklamında da çamaşırın ve bulaşığın zorluğu anlatılacak değil elbette. Fakat bir ev hanımını da bu kadar boş ve sığ göstermek, bence çok ayıp.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA