Türkiye'nin en iyi haber sitesi
YÜKSEL AYTUĞ

Yamalı bohça ekranı

Televizyon kanalları arasındaki çetin rekabet bazen komik görüntülerin ortaya çıkmasına neden oluyor. Örneğin, bir kanal diğerinin maç görüntüsünü mü kullanacak? Görüntüyü veren kanal, köşeye normalin dört katı büyüklüğünde "nal gibi" logosunu koyuyor ki, markasını rakip seyircinin gözüne batırsın. Magazin programları da rakip kanalın en çok izlenen programlarından "reyting süzmek" için dört takla atıyor. Geçenlerde Star TV'deki Star Life adlı magazin programında Burhan Altıntop'un Makbule ile beraber İzdivaç programına katılmasını konu eden Avrupa Yakası'nın ilgili bölümünü dakikalar boyunca yayınladı. Ama ekran yamalı bohça gibiydi. Star'cılar hem atv'nin kanal logosunu, hem Avrupa Yakası yazısını hem de "yeni bölüm" ibaresini kapatmışlardı. Ekrandaki yamalar arasında asıl görüntüyü bulmak meseleydi. İyi de Burhan Altıntop ile Makbule'nin Avrupa Yakası dizisinde oynadığını, bu dizinin de yıllardır atv ekranlarında yayınlandığını artık dünya alem biliyor. Kapatsanız ne olur, kapatmasanız... Star Life'ı sadece "son örnek" olduğu için verdim. Yoksa hemen her kanal bunu yapıyor. Ve "Aman rakip kanalın reklamını yapmayayım" şeklindeki sığ düşünce nedeniyle ortaya son derce komik ve çağdışı görüntüler çıkıyor.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA