Teknoloji şirketleri arasındaki rekabet kıyasıya devam ediyor. Yeni ürünleriyle pazar payını yükseltmeye çalışıyorlar. Bu noktada yeni ürünün özellikleri, tasarımı gibi noktalar oldukça önemli. Fakat başka bir kısım daha var, yani reklam tarafı. Teknoloji devleri reklam alanında agresif bir yöntem izliyor, hatta bazı zamanlar diğer şirketlerin ürünlerini ti'ye alan kampanyalar düzenliyorlar. Bu alanda Huawei de yeni silahını ateşledi ve Mate 20 serisi için kampanya başlattı. Çinli üretici, Mate 20 Pro ve Mate 20 Lite'ı vurgulayan ve estetik sanat yönetimini öne çıkaran ilginç bir çalışma yaparak, rakiplerinin önüne geçmeyi hedefliyor.
HUAWEI MATE 20 PRO VE MATE 20 LITE'IN ÖZELLİKLERİ NEDİR?
Yeni amiral gemisi Huawei Mate 20 Pro'da 6.39 inç'lik 1440 x 3120 piksel çözünürlüğünde çerçevesiz AMOLED ekran yer alıyor. Cihaza ise gücünü 7 nm'de üretilen 8 çekirdekli HiSilicon Kirin 980 sistem çipi güç veriyor. Mate 20 Pro, 128/256 GB depolama alanı ve 6/8 GB RAM seçeneklerine sahip. 4200 mAh değerinde pili olan cihazda, Hivision ile obje tanıma, telefondan telefona şarj, mobil yapay zeka, 15 W'lik kablosuz hızlı şarj, üçlü Leica kamera sistemi, yapay zeka ile gerçek zamanlı sinema efekti ve 3D yüz tanıma ekran kilidi gibi özellikler var.
Huawei Mate 20 Lite, tabii ki büyük kardeşi kadar yüksek özelliklere sahip değil. Ancak Lite modeli de marifetli. Mate 20 Lite'da Mate 20 Pro'daki gibi çentikli tam ekran var. AMOLED olan bu ekran, 6.3 inç ve 1080 x 2340 çözünürlüğe sahip. Telefonda 8 çekirdekli Hisilicon Kirin 710 sistem çipi kullanılmış. 64 GB depolama alanı, 4/6 GB RAM seçeneklerine sahip olan cihazda, 20+2 MP'lik ana kamera, 24+2 MP ön kamera bulunuyor. Yapay zekalı desteği olan Lite modelinde, 3750 mAh değerinde pil yer alıyor.