Hedeflerine ulaşmak için bölgesel büyümenin önemli olduğunu ifade eden Terzioğlu, Turkcell'in başarılı ürün ve servislerinden örnekler verdi. Turkcell Müzik'te yıllık 200 milyon olan dinleme sayısının 2018 sonunda 4 kat artışla yaklaşık 800 milyona ulaşacağını belirten Terzioğlu küresel marka olma yolunda sağlam adımlarla ilerleyen BİP'e de sunumunda yer verdi. BİP'in dünya genelinde 189 ülkede kullanıldığına, yaklaşık 6,5 milyon indirme sayısına ulaştığını açıklayan Kaan Terzioğlu, uygulamanın rakiplerine sağladığı üstünlüklere değindi.
'TÜM PAZARLARDA FIRSATLARI DEĞERLENDİRİRİZ'
Turkcell'in bölgesel güç olma hedefi doğrultusunda şirket satın alma fırsatlarını yakından takip ettiğinin altını çizen Kaan Terzioğlu, "Fintur'da Azerbaycan, Gürcistan, Moldova ve Kazakistan'da hâlihazırda azınlık payımız var. Eğer fırsat oluşursa daha önce de belirttiğimiz gibi değerlendirebileceğimiz bir proje olabilir. Her zaman Turkcell'i güçlendirecek; stratejik opsiyonları değerlendireceğiz. Coğrafi ve kültürel yakınlığın olduğu tüm pazarlarda fırsatları değerlendireceğiz" açıklamasını yaptı.
'AVRUPA'NIN EN İYİLERİNDENİZ'Katma değerli servisler için olmazsa olmaz bileşenin güçlü altyapı olduğuna dikkat çeken Kaan Terzioğlu Turkcell'in bugün sadece bölgesinde değil, Avrupa'da en iyi şebeke altyapılarından birisine sahip olduğunun altını çizdi. Terzioğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Önümüzdeki dönemde mobilde 375 Mbps genişbant hızını sunacağız. İleride bunu 1000 Mbps seviyesine çıkaracağız. İyi bir altyapınızın olması tek başına yeterli değil. Başarı için müşterinin kalbine de dokunmalısınız. Bu altyapının üzerindeki servisleri nasıl çeşitlendirdiğiniz de en az iyi altyapı kadar önemli. Şu anda bölgesel bir aktör olan Turkcell'in hayali, global servisler yaratarak bu sayede yüz milyonlarca küresel kullanıcı ile bağlantı kurmak ve hedefimize ulaşmak."
'İNSANLARIN KALBİNE DOKUNMALISINIZ'
Güçlü altyapı ve zengin içerikli servisleri bir arada sunarak ile müşterinin kalbini hedeflediklerini açıklayan Kaan Terzioğlu "Hepsini müşteriyle gerçek birer bağlantı kurmak için başarı öyküleri olarak konumlandırıyoruz. Asıl mesele insanlara gerçek bağlantıyı sunabilmek. Onların kalbine dokunan, duygularına dokunan gerçek bağlantıları sağlayabilmek çok önemli" şeklinde konuştu.
'DÖNÜŞÜMDEN GÜÇLENEREK ÇIKACAĞIZ'
Müşteri beklentilerinin sürekli değiştiğini, böyle olunca oyunun kurallarının da aynı sıklıkta değiştiğini anlatan Terzioğlu sözlerini şöyle sürdürdü: "Doğru bildiklerimizi ve güvendiğimiz deneyimlerimizi sürekli yeniden gözden geçirmek zorunda kalıyoruz. Etrafımızdaki değişimleri, hareketleri gözlemliyoruz. Bu değişim sürecinden güçlenerek çıkacağız. Çünkü müşterimizi en iyi biz tanıyoruz. Biz bu dönüşümden nasıl güçlü çıkarız onun hesaplarını yapıyoruz. Önümüzdeki dönem için hayallerimiz var ve bu hayalleri nasıl hayata geçireceğimiz konusunda sürekli kafa yoruyoruz."