20 Ekim tarihinde çay sezonunu kapatan Çaykur kuru çay satışlarına ağırlık verdi, Çaykur 10 aylık sürede 102 bin ton kuru çay satışı gerçekleştirdi. Çay sezonunun kapanması ile birlikte satışlara yönelen Çaykur sezonda elde ettiği 156 bin ton kuru çaydan 102 bin tonunu sattı. Çaykur Genel Müdürü Yusuf Ziya Alım hedeflerinin 130 bin ton kuru çay satışı olduğunu belirterek "10 ayda 102 bin ton kuru çay satışı gerçekleştirdik. Yılbaşına kadar 25 bin tonun üzerinde kuru çay satışı gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Şu an elimizde 107 bin ton stok çayımız bulunmakta, önceki yıldan kalan 55 bin ton dolayında kuru çayımızı yeni ürünümüz ile birlikte satmaya devam ediyoruz. Yılbaşına 85 bin ton kuru çay ile girmeyi hedefliyoruz" dedi.
"DİDİ SATIŞLARI DEVAM EDİYOR"
Çaykur Genel Müdürü Yusuf Ziya Alım didi satışlarında bugüne kadar 95 milyon litre dolayında satış gerçekleştirdiklerini belirterek " Didi satışlarımız Kış aylarında ağır gitmekte, satışlarımızın yılbaşına kadar 100 milyon litre seviyesine ulaşmasını bekliyoruz" dedi. Genel Müdür Yusuf Ziya Alım 2025 Mayıs ayına kadar 40 bin ton daha kuru çay satışı gerçekleştirmeyi hedeflediklerini yeni sezona 45 bin ton seviyesinde kuru çay ile gireceklerini söyledi.