OPEL, modellerinde kullandığı yeni tasarım dilini ve yeni kurumsal kimliğini düzenlediği dijital lansman etkinliği ile tanıttı. Yeni Opel, sade, yalın, modern tasarımı ve fazlalıklardan arındırılmış marka kimliğiyle dikkat çekiyor. Markanın yeni kurumsal kimliğinin ilk temsilcisi Crossland ise şık tasarımı, esnek kullanım özellikleri ve ileri teknoloji donanımları ile ön plana çıkıyor. Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, "Dünyamız değişiyor. Hayatlarımızı sadeleştirdiğimiz ve özümüze döndüğümüz bir dönem yaşıyoruz. Opel olarak biz de özümüze dönüp daha saf ve yalın bir marka oluyoruz, tamamen yenileniyoruz" şeklinde konuştu. Opel'in Türkiye'de satacağı her iki araçtan birinin SUV segmentinden olmasını hedeflediklerini söyleyen Girgin, "Opel Crossland bu hedef doğrultusunda markanın önemli oyuncularından biri olacak" dedi.