20 yıldır Türkiye otomotiv pazarında binek otomobil lideri olan Renault, 2020 ilk 10 ayında da bu unvanını korudu. Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, hedeflerinin liderliği pandemi sürecinde yıl sonuna taşımak olduğunu söyledi. Türkiye'nin en çok tercih edilen ilk üç modelden ikisinin Renault markasına ait olduğunu ifade eden Çağdaş, şunları anlattı:
"Yılın başında Türkiye pazarına sunduğumuz Yeni Clio segmentinin açık ara en çok tercih edilen otomobili. Clio gibi Türkiye'de üretilen Megane Sedan da en çok satan üçüncü model olarak başarımıza önemli katkı veriyor."
2014-2016 arasında Türkiye'de B-SUV segmentinin lideri olan Captur'un yeni neslinin satışa sunulduğunu söyleyen Çağdaş, "Yeni Captur, Renault'nun binek otomobil pazarında 21'inci yılına giren liderliğini pekiştirmede önemli rol oynayacak" dedi.
Türkiye'de Joy, Touch ve Icon donanım seviyeleriyle gelen Yeni Captur, 211 bin 900 TL'den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Yeni Captur'da üç benzinli, iki dizel olmak üzere geniş bir motor seçeneği bulunuyor.