Alman üreticinin resmi internet sitesinden paylaştığı bilgiye göre, 2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sisteminde standart bir alternatör yerine 48V kayış tahrikli marş motoru/jeneratör ve 48V lityum iyon batarya bulunacak. Söz konusu jeneratöre entegre elektrik motoru, ani hızlanmalarda içten yanmalı motora destek olarak verimi arttıracak, yakıt tüketimini ise düşürecek. Aynı zamanda frenlemeden enerji geri kazanımı da yapacak.
2020 Volkswagen Golf'ün kaputu altındaki hibrit sistem, geri kazanım modundayken kinetik enerjiyi elektriğe dönüştürecek ve ön yolcu koltuğunun alt kısmına denk gelen lityum iyon bataryada saklayacak. Yeni nesil Golf 8'in bataryasında depolanan enerji, ani hızlanma gibi gerekli durumlarda motora elektrik desteği verecek.
2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sistemi, sürücü gaz pedalından ayağını çeker çekmez motoru kapatacak. Alman üreticiye göre motorun kapanma/yeniden çalışma süreci hiçbir gecikme olmadan ve minimum titreşimle gerçekleşecek. Golf 8 bu sayede her 100 km'de 0.4 litre yakıt tasarrufu yapacak.
Yapılan açıklamaya göre 2020 Volkswagen Golf'ün hibrit sisteminde ilk olarak 1.0 ve 1.5 litre EA211 evo motorlara yer verilecek. Söz konusu üniteler çift kavramalı şanzıman (DSG) ile eşlenecek. Golf 8'in hibrit sistemi daha sonra diğer motorlara ve modellere de uygulanacak. 2020 Volkswagen Golf'ün Ekim ayında tanıtılması bekleniyor. (Donanımhaber)