Çift turbolu 3.9 litrelik V8 motoru aracılığıyla ürettiği 720 beygir güç ve 770 Nm tork ile ateşli Pista'yı yakalayan yeni F8 Tributo, mevcut GTB'nin de 50 bg ve 10 Nm üstüne çıkıyor. 100 km/h hızlanmasını 2.9 saniyede tamamlayan araç (GTB'den 0.1 saniye daha hızlı), 0-200 km/h hızlanması için de 7.8 saniyeye (-0.5 saniye) ihtiyaç duyuyor. Pista ile aynı şekilde maksimum 340 km/s hıza ulaşan yeni F8 Tributo, yerini aldığı modele göre ekstra 10 km/s fazlasını sunuyor.
Otomobilin aerodinamik verimliliği de 488 GTB'ye göre yüzde 10 oranında artmış durumda. Yeniden tasarlanan gövdesiyle keskin bir görünüm çizen otomobil, bu yeni tasarım diline geçişte kökeni olan 308 GTB'yi de unutmuyor. Ferrari mirasına bir diğer atıf da, ikonik F40'ı anımsatan panjurlu motor kapağıyla yapılıyor.
Ferrari, yeni F8 Tributo'yu önümüzdeki Perşembe günü 2019 Cenevre Otomobil Fuarı'nda görücüye çıkaracak. (Motor 1 TR)