Cıtroen, Türkiye'de üç yılda iki kat büyüyecek. 2018'i yüzde 2.5 pazar payı ile kapatmayı planlayan Citroen, 2019'da yüzde 4, 2020'de ise yüzde 5'in üzerinde pazar payı hedefliyor. Citroen Türkiye Genel Müdürü Emre Doğueri, markanın ilk C-SUV modeli C5 Aircross'un tanıtım toplantısında hedeflerini anlattı. C5 Aircross'un 2019 Ocak başında satışa sunulacağını söyleyen Doğueri, "Yıllık 9 bin adet satış gibi çok önemli bir büyüme hedefimiz var. C-SUV segmentinde yüzde 9 paya ulaşmayı hedefliyoruz. Türkiye'nin C5 Aircross'un en çok satıldığı 6 veya 7'nci pazar olacağını tahmin ediyoruz. Berlingo ve C-Elysee'de olduğu gibi…" dedi. Türkiye'nin, C5 Aircross'un dünyadaki başarısı için çok önemli bir pazar olduğunu söyleyen Doğueri, şöyle devam etti: "Türkiye pazarına ilişkin bir değerlendirme yapmak gerekirse, markamızın yeni ürün lansmanı olmadan geçen bir dönemden sonra Kasım 2017'de B sınıfı SUV modelimiz C3 Aircross satışa sunuldu. Haziran başında lanse edeceğimiz, yeni C4 Cactus modelimizin sağlayacağı ivme ile ürün gamımız, pazarın yüzde 58'ini kapsayacak duruma gelecek. 2019'da C5 Aircross modelimiz ile çok önemli olan C-SUV segmentinde de güçlü bir oyuncumuz olacak. 2020'de ise yeni C sedan ve C-Hatchback modellerinin gamımıza eklenmesiyle pazarı karşılama oranımızı yüzde 85'ler seviyesine çıkartacağız."