İç mekanda da bir dizi yeniliğe yer veriliyor. Yeni direksiyon simidi, elden geçirilmiş tuş takımı ve alüminyum süslemeler dikkat çekiyor. Aynı zamanda SLC'de Nappa başta olmak üzere yeni deri döşeme seçenekleri de sunulacak. Roadster'daki teknolojik yeniliklerin başını ise yeni COMMAND bilgi-eğlence sistemi çekiyor.
Henüz, Avrupa'da sunulacak motor seçenekleri netlik kazanmamış olsa da ABD'de giriş seviyesinde SLC300, 1991cc'lik turbo beslemeli dört silindirli motoruyla yollara çıkacak. 245 HP güç üreten bu motorun Türkiye'de de satışa sunulması muhtemel olarak gözüküyor. Dokuz kademeli otomatik şanzımanla kombine edilen SLC300'un 0'dan 100 km/s hıza ulaşması 5.7 saniye olarak açıklanırken, maksimum hızı ise 209 km/s olarak belirtiliyor.
Daha güçlü versiyon olarak sunulan Mercedes-AMG imzalı SLC43 ise 3.0 litrelik çift turbo beslemeli V6 motoruyla 362 HP güce, 520 Nm tork değerine sahip. Selefi SLK55 AMG'ye göre belirgin bir güç üstünlüğü olan bu versiyonun 0'dan 100 km/s hıza ulaşması ise 4.6 saniye. Aracın maksimum hızı ise elektronik olarak 250 km/s'de sınırlandırılmış.
SLC'de standart olarak sunulan DYNAMIC SELECT sistemi, Comfort, Sport, Sport+, Eco ve Individual olmak üzere beş farklı sürüş modu vaat ediyor.
Mercedes-Benz SLC, Türkiye'de 2016 Nisan'da satışa sunulacak.
Burak Kaya/ Otohaber