Bentley Continental GT, ikonik Grand Tourer'in yol aracı olarak varlığını belirginleştirmeyi amaçlayan yeni dış tasarım özellikleri eklenerek yenilendi. Yeni ön tampon ile birlikte daha küçük olan radyatör muhafazası ve yeni daha vurgulu çamurluklar, otomobilin önüne daha iddialı ve güvenli bir görünüm veriyor. Çamurluklardabulunan yeni hava girişi, zarif metalik "B" süslemesiyle birlikte, ön tekerlek kavislerinin üzerinde geriye doğru akan Bentley'in ünlü "güç hattını" vurgulayıp zenginleştiriyor. V8 S ve W12 modellerinin yeni parlak krom çamurluk rozetleri artık GT Speed'de kullanılan rozetlerle aynı.
Otomobilin arkasında, bagaj kapağı artık daha şekilli ve arka uca uzanan aerodinamik profil daha vurgulu. Yeni bir şekil verilerek genişletilen arka tampon daha fazla güç hissi veriyor ve boydan boya parlak bir çizgi içeriyor. V8 S ve GT Speed'e eklenen yeni arka difüzör tasarımı Continental ailesinin performansa yönelik üyelerinin farkını daha iyi bir şekilde ortaya koymayı amaçlıyor.
Dış estetikte yapılan revizyonlar20" veya 21" tasarım versiyonları bulunan yeni jantların eklenmesiyle tamamlanıyor. GT V8 ve GT W12'nin standart jantı olan yeni 20" altı üçlü telli jant, V8 için boyalı, W12 için ise parlak makine cilalı. Mulliner Sürüş Spesifikasyonlarına uygun jantlar yeni 21" yedi çift telli, Graphite grisi renginde ve parlak makine cilalı tellere sahip jantlarla değiştiriliyor. Son olarak yeni bir 21" beş telli ve yönlü spor jant da V8 S ve GT Speed için tercih edilebilecek 21" tasarımlar arasına katılıyor.
Üç yeni boya rengi olan Marlin (zengin bir metalik mavi), Camel (yumuşak bir altın rengi) ve Jetstream (açık, parlak bir metalik mavi) GT'ninikoniksiluetini daha da güçlendiriyor.
Görsel geliştirmeler Continental ürün gamının lüks kabinlerinin içinde de devam ediyor. Yeni ve modern bir düz dalgalı desen dört geniş koltuğu süslüyor, (GT Speed'de standart olan) Mulliner Sürüş Spesifikasyonu ise terzi işi İngiliz ceketlerini andıran bir daraltılmış, "küçük baklava dilimli" kapitone deseni kazanıyor. Sürücü kontrol parçaları tamamen yenilenirken, isteğe bağlı, daha organik ve spora yönelik direksiyon ve daha geniş vites kolları, dokunulabilen tırtıklı süs parçaları içeriyor. Ayrıca GT V8 S, GT W12 ve Speedcoupe modellerinin tavan döşemeleri artık Alcantara. Continental ailesinde artık mevcut olan WiFi,otomobil içerisindeki tüm mobil cihazlarına internet bağlantısı sağlıyor.
W12 Performans ve Verimliliği Devam Ediyor
Continental GT W12'nin gözden geçirilen dış görünüşünün altında 6.0 litrelik çift turbo W12 motor ve güç aktarma organları yatıyor. Birincisi motorun gücü ve torku 575HP ve 700 Nm'den 590 HPve 720 Nm'ye yükseltilerek bu modelin ünlü performans sağlama özelliği korundu.
Güç artışının yanı sıra yakıt verimliliğinde de yüzde 5'e varan iyileştirme gerçekleştirildi. GT W12 artık değişken motor hacmi sistemi kullanıyor. Motorun bu yeni geliştirilen versiyonu kısmi gazla çalışarak ve 12 silindirinden sadece altısını kullanarak zarafetinden ödün vermeksizin yakıt tüketimini azaltabiliyor. Böylece motorun CO2 emisyonu kilometre başına 329 gram, 100 kilometredeki kombine yakıt ekonomisi ise 14,1 litre oluyor.
FlyingSpur'da Bol Seçenek Lüksü Daha da Genişledi
Bentley'in dört kapılı lüks sedan modeli FlyingSpur, seçici davranan başarılı bireyler için yine çok cazip olmaya devam ediyor. Modelin 2015 için sunulan ek özellikler otomobilin tüketicinin tercihlerine daha da uygun hazırlanmasını sağlıyor.
Yeni 20" altı üç çift kollu jant hem V8 motorlu hem de W12 motorlu FlyingSpurversiyonlarında üç farklı renkte mevcut. 21" yedi çift kollu tasarım ise FlyingSpur W12 Mulliner üzerinde, cilalanmış veya Graphite boyalı ve parlak makine kaplamalı olarak sunuluyor.