2015 yılında satış rekoru kırmayı hedefleyen markalara Toyota da eklendi. 2014'te 35 bin 991 adetlik araç satışı gerçekleştiren Toyota, bu yıl yüzde 15 büyümeyi hedefliyor.
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış CEO'su Ali Haydar Bozkurt, 2015'in Toyota satışlarında rekor kıracakları bir yıl olacağını açıklayarak, "Hedefimiz 41-42 bin civarında satış gerçekleştirmek" dedi. Toplam otomotiv pazarının yüzde 5-10 büyüyeceğini öngördüklerini söyleyen Bozkurt, şunları kaydetti:
"Satışlarımız içinde yüzde 60'lık paya sahip olan ve 2014'te segmentinde filo hariç perakende de en çok satılan model Corolla, 2015 yılı hedeflerimize ulaşmamızda önemli rol oynayacak. Kamu satın alımları ve kiralamalarda artık yerli üretim otomobillerin tercih edilecek olması elimizi güçlendiriyor. Corolla itici gücümüz olacak."
KORNA ÇALMA HUZURUMU ÇALMA
TOYOTA trafikteki ses kirliliğinin önüne geçmek için 'Korma Çalma Huzurumu Çalma' sloganıyla sosyal sorumluluk projesi başlattı. Ali Haydar Bozkurt, trafikte gereksiz yere çalınan korna sesinin önüne geçilmesi gereken bir kirlilik ve çevre sorunu olduğunu belirterek, "İlk etapta Toyota bayilerine gelen müşterilerimizde farkındalık yaratmak istiyoruz. Ardından kanaat önderleri, sanatçılar, sporcular, gazetciler ile devlet kurumlarıyla işbirliği yapacağız" dedi.