Amblemi olan aslanı, ürettiği testere, el aletleri, kahve değirmenleri, bisiklet, motosiklet, scooter ve otomobillerin üzerinde kullanan Peugeot 200 yaşına girdi.
Peugeot açıklamasına göre, 1810 yılından bu yana, modernliği ve yeniliği, çelik işinden kaynaklanan endüstriyel disiplininden hiç ödün vermeden faaliyet gösteren kuruluşun, endüstriyel, teknolojik ve toplumsal gereksinimleri karşılayacak, tutarlı ve geniş kitleler için erişilebilir çözümler yarattığı belirtildi.
Açıklamada, şöyle denildi:
''İlk kuruluşundan bu yana Peugeot;yu harekete geçmeye iten işlevsellik arayışı, Peugeot markasını çelik ve ahşap gibi birbirlerinden çok farklı dünyalar arasında bağlantı kurmaya, bağımsız ön tekerlekli 201 ile otomobili ileriye götürecek yenilikler yapmaya, 401 Eclipse ile coupe ve cabriolet versiyonlarını aynı tasarımda bir arada sunmaya, bir şehir modelini elektrikli güç birimi ile donatmaya (VLV- 1941) ya da coşku ve heyecanı yine 402, 504 coupe, 406 gibi modellerinin tasarımına marka imzası haline getirecek derecede yansıtmaya yöneltti.
İlham, Peugeot;nun dizel motorlu ilk sedan 403;ü seri halinde üretmesine, çok sayıda versiyonu ve sportif zaferleri sayesinde gerçek bir efsane olan 205;in lansmanını yapmasına, partikül filtresini dünyada ilk kez 607 üzerinde (2000) sunmasına ve yine dayanıklılık açısından dünyanın en zorlu yarışı olan 24 Saat Le Mans;da HDi FAP motorlu bir araçla birincilikler kazanmasına ya da otomobil ve iki tekerlekli araç dünyalarının kesişme noktasında yer alan şehir otomobili BB1;ı yaratmasına olanak verdi.''
2010 yılı başında, kendini yenileyerek yeni marka projesini tanıtan ve 2015 yılı için saptadığı hedefleri açıklayan Peugeot, dünya otomobil markaları sıralamasında 3 basamak yükselmek, Peugeot;yu tasarım alanında referans yapmak ve ulaşım hizmetleri konusunda lider olma hedeflerine odaklandı.
Açıklamada, ''Bu hedeflere ulaşmak için Peugeot, 2010 ve 2012 yılları arasında 14 yeni model ile iddialı bir ürün stratejisinden, SR1 konsept modelinde en üst noktaya taşınan yeni tasarım çizgilerinden, özellikle Mu by Peugeot ile yeni ulaşım çözümlerinden ve aynı zamanda daha modern tasarımlı logosu ile yeni görsel marka kimliğinden ve yeni uluslararası sloganından güç alıyor : Peugeot, Motion & Emotion'' denildi.