Milli Savunma Bakanlığı kadrolarındaki ihtiyaç nedeniyle İçişleri Bakanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı uzman erbaş alımı başvuru tarihlerini geçtiğimiz günlerde duyurmuştu. On binlerce vatandaşın uzun süredir beklediği müjdeli haber doğrultusunda konu ile ilgili detaylı araştırmalar sürerken yapılacak alıma dair duyuru resmi site üzerinden bildirildi. Söz konusu bu açıklamada tam 175 kişilik Sahil Güvenlik Komutanlığı uzman erbaş alımı yapılacağı bildirildi. Peki, Sahil Güvenlik Komutanlığı uzman erbaş alımı başvuruları ne zaman ve hangi tarihte başlayacak? Şartlar nelerdir? İşte konu ile ilgili tüm detaylar…
MSB tarafından yapılan açıklamaya göre Sahil Güvenlik Komutanlığı uzman erbaş alımı "Başvurular, 03-13 Mart 2020 tarihleri arasında sadece https://www.turkiye.gov.tr/sahil-guvenlik-komutanligi-is-basvurusu internet adresi üzerinden e-Devlet kapısı vasıtasıyla yapılacaktır. İnternet ortamı dışında posta yoluyla veya şahsen yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır. "
Diğer detaylar için bir sonraki sayfayı ziyaret edebilirsiniz...
SAHİL GÜVENLİK KOMUTANLIĞI UZMAN ERBAŞ ALIMI BAŞVURULARI NE ZAMAN YAPILACAK?
Sahil Güvenlik Komutanlığı uzman erbaş alımı başvuruları 03-13 Mart 2020 tarihleri arasında yapılacak. Alım sürecindeki her türlü duyuru, bilgilendirme ve güncelleme www.sg.gov.tr internet adresinden yapılacaktır.
UZMAN ERBAŞ ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
a. Başvurular, 03-13 Mart 2020 tarihleri arasında sadece https://www.turkiye.gov.tr/sahil-guvenlik-komutanligi-is-basvurusu internet adresi üzerinden e-Devlet kapısı vasıtasıyla yapılacaktır. İnternet ortamı dışında posta yoluyla veya şahsen yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır. Başvuru sonuçları adaylara www.sg.gov.tr adresi üzerinden ilan edilecektir.
b. Başvurular; 03 Mart 2020 saat 14:00'de başlayıp, 13 Mart 2020 saat 11:00'de sona erecektir. Tüm branşların veya bazı branşların başvuru sayısında istenilen sayıya ulaşılamaz ise idare tarafından başvuru süresi, tüm branşlar veya bazı branşlar için uzatılabilecektir. Bu durum, www.sg.gov.tr internet adresinden bilahare belirtilecektir.
c. Askerlik sınıf/branş/ihtisasına göre başvuru yapan adaylar ile sisteme ilave belge yüklemesi gereken adaylar internet üzerinden başvurularını yaparken;
(1) Askerlik görevini tamamlayanlar, üzerinde terhis tarihi ve sınıf/branş/ihtisasının açık ismi yazılı terhis belgesini, (e-devlet üzerinden alınan askerlik durum belgesinde adayın sınıfı/branşı/ihtisası yer almadığından, askerlik sınıf/branş/ihtisasına göre adayın uygunluğu tespit edilememekte ve bu adayların başvurusu değerlendirilmemektedir.)
(2) Askerlik görevini yapmakta olanlar veya sözleşmeli erler bağlı olduğu birliğinden alacağı görev yeri yazısını (sınıf/branş/ihtisasının açık ismini belirtir şekilde) (sözleşmeli erler için örnek yazı sayfa-16, askerlik görevini yapmakta olanlar için örnek yazı sayfa-17),
(3) Başvuru için talep edilen ilave belge/sertifikasını,
okunaklı bir şekilde taratarak/fotoğrafını çekerek sisteme yükleyeceklerdir. Sistemde görünmeyen/okunmayan belge sahiplerinin başvuruları değerlendirilemeyeceğinden geçersiz sayılacaktır. Başvuru yaptığı branş itibariyle kendisinden herhangi bir belge istenmeyen adaylar belge yüklemesi yapmadan başvurusun tamamlayacaktır.
ç. Adayların beyan ettiği/sisteme yüklediği belgelerin, kılavuzda yer alan başvuru şartlarına uygun olmadığının tespit edilmesi durumunda alım sürecinin hangi aşamasında olursa olsun aday elenmiş kabul edilecek ve adayın işlemleri iptal edilecektir (Atamaları yapılmış olsa dahi). Bu husustaki hukuki sorumluluk adayın kendisinde olacaktır.
d. İnternet dışında posta yoluyla veya şahsen yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
e. Alım süresince her türlü duyuru www.sg.gov.tr internet adresinden yapılacak olup adaylar alım takvimine göre duyuruları takip etmekle sorumludur. Adayların adreslerine herhangi bir tebligat gönderilmeyecektir. www.sg.gov.tr internet adresinden yapılacak duyurular resmi tebligat niteliği taşımaktadır.