Ülkemizin devlet destekli ilk marka programı olan Turquality, teşvik ve değer oluşturan iş modeliyle, Türk markalarının dünyaya açılmasına liderlik ediyor. Türkiye'nin ihracat girdisini artırmayı ve Türk şirketlerini globalde marka yapmayı hedefleyen Turquality, ihracatın gizli kahramanı olarak konumlanıyor. Şirketlerin, Turquality'ye olan talepleri 2021 yılında bir önceki yıla oranla %43 artış olarak gerçekleşti. Geçtiğimiz yıl ihracat atağına geçen işletmelerin, bu yıl Turquality'ye olan taleplerinin %50'yi geçeceği belirtiliyor. Türk markalarının dünyaya açılmasına 21 yıldır rehberlik ettiklerini anlatan Progroup Uluslararası Danışmanlık Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Salim Çam, şunları söyledi: "Progroup Turquality İş Modelimiz ile, bugüne kadar 60'a yakın firmanın Turquality kapsamına girmesini sağladık. 40'ı aşkın Türk firmasının Turquality kapsamına girmesi için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Uzman ekibimiz ve yüzlerce firmaya verdiğimiz hizmetimizle, bugüne kadar elde ettiğimiz tecrübeler toplamı ve yaşam miktarının 250 yılı bulduğunu söyleyebilirim" dedi. Çam, şunları kaydetti: "2020 yılında 23 marka Turquality kapsama girerken, 2021 yılında 33 marka daha eklendi. Böylece, 2021 yılında bir önceki yıla göre Turquality'ye olan talep yaklaşık %43 olarak gerçekleşti."