MERSIN'DE, Akdeniz Belediyesi'nin Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi (Beyaz Masa) sayesinde, vatandaşın talepleri, öneri ve şikâyetleri dijital ortamda kayıt altına alınacak, ayrıca birimler arası iletişim ve koordinasyon daha da güçlenecek. Akdeniz Belediyesi, vatandaşlardan gelen her türlü talep ve şikâyetin kayıt altına alınıp en kısa sürede çözüme kavuşturulması, hizmet kalitesinin daha da arttırılması ve ayrıca birimler arası koordinasyonu en güçlü hale getirilmek hedefiyle, "Çağrı Merkezi Yönetim Sistemini" kurulacak. Bilgi İşlem Müdürlüğü organizesinde yapılan toplantıda, konunun uzmanı Vedat Yüksel tarafından birim müdürleri ve personele sistemin özü ve çalışma şekli hakkında ayrıntılı bilgiler verildi. Beyaz Masada, vatandaşlardan gelen her türlü talep ve şikâyet ilk olarak bilgisayar ortamında kayıt altına alınarak başvuran kişiye kaydının alındığı bildiriliyor ve kaydı yapılan her türlü talep ve şikâyeti ilgili birim müdürüne ulaştırılıyor. Gelen kaydı alıp inceleyen birim müdürleri de talep veya şikâyetin konusu ne ise çözüm için gerekli adımları atıyor ve aynı sisteme, sorun veya talebin çözüldüğünü bildiriyor. Birim müdürlerinden gelen bu kayıtları alan çağrı merkezi yönetim sistemi personeli de ilgili vatandaşa dönüş yapıp talep veya şikâyetinin çözüldüğünü bildiriyor.