SANKO Holding, tekstil sektöründeki tecrübesiyle nihai tüketiciyle dijital ortam üzerinden buluşacak. E-perakendeye adım atacak olan SANKO Holding, bu yıl için hedeflediği 300 milyon dolarlık yatırımı da salgına rağmen ara vermeden gerçekleştirecek. Uzun yıllardır tekstil başta olmak üzere bulundukları önemli sektörlerde ara mamul üretimi yaptıklarını anımsatan SANKO Holding Yönetim Kurulu Başkanı Adil Sani Konukoğlu, yeni dönemde e-ticarete de ağırlık vereceklerini ve tekstil sektöründe e-perakendeye adım atacaklarını açıkladı. Konukoğlu, yeni projelerin başında e-ticaretin geldiğini bildirdi. Son tüketiciye ulaşan hazır giyim sektörüne gireceklerini açıklayan Adil Konukoğlu, "Son tüketicimiz müşterimiz değildi. Dijital perakende ile kendi ürettiğimiz hazır giyim ürünlerini daha geniş kitlelere ulaştıracağız. Salgın döneminde ileri derecede kaliteli maske üretimine başladık. Yurt dışına ihraç ediyoruz. Başka alanlarda da üretim yapıp doğrudan satabiliriz" diye konuştu. Ülkenin geleceğine olan inançla sürekli yeni yatırımlar yaptıklarını kaydeden Konukoğlu, "2019 yılında 300 milyon dolarlık yatırım yaptık. Bu yıl da 250 milyon dolarlık yatırım hedeflemiştik. Bu yatırımlarımızı hız kesmeden sürdüreceğiz. Tekstil ve çimentoda iyileştirme yatırımları yaparken enerjide kapasite artırımı gerçekleştireceğiz. Ülke olarak önümüz açık, üretimi bırakmamamız gerekiyor. Üçüncü çeyrekte güzel bir döneme gireceğiz, dördüncü çeyrekte ise işler daha da toparlanacaktır" dedi.