Fenerbahçe kulübünün, çocuk ürünleri satan dünyaca ünlü Hello Kitty firmasıyla sponsorluk anlaşması yapması sosyal medyada alay konusu oldu.
Özellikle Galatasaraylı ve Beşiktaşlı taraftarlar epeyce dalga geçtiler.
Evet, bazı capsler çok komik ama bu anlaşmadan uzun vadede Galatasaray ve Beşiktaş zararlı çıkacak.
Fenerium'un Hello Kitty markalı ürünlerden elde edeceği kardan bahsetmeye gerek yok herhalde.
Hello Kitty capsi yapanlar perakende ürün satışında kulüplerinin neden Fenerbahçe'nin çok gerisinde olduklarını da sorgulasalar iyi olur.
Hello Kitty zaten aileler tarafından tercih edilen bir markaydı. Bu markanın Fenerium'la birlikte ürün üretip satması daha fazla çocuğu Fenerbahçeli yapar.
Anlaşmanın Fenerbahçe açısından asıl güzel gelişmesi de çocukların kalbini daha kolay kazanacak olmasıdır.