Ümit Önal, Süper Lig'deki kalite ve seyirci sayısındaki düşmeyle orantılı olarak reklam gelirlerinde de büyük bir düşüş yaşandığını açıkladı: "Bizim gelirimizin yüzde 70'i aboneliklerden, yüzde 20'si ise reklamlardan. Seyircisiz kötü futbol; reklam ve sponsor gelirlerini düşürdü. Biz futboldan zarar ederken sağolsun Hıncal Abi'nin (Uluç) de katkısıyla maçlarda ekrana koyduğumuz bant reklamlar da yasaklandı. Bu yasak yüzünden yüzde 33 zarar ettik. RTÜK'ün yasakları yüzünden sponsorlar cezalandırılıyor. Sadece platform olarak biz değil birçok ulusal kanal da zararda. Türkiye'deki bütün reklam pastası hala 4 milyar dolar civarında. Bu pastayı artırmak için yeni bir reklam yönetmeliğine ihtiyacımız var."