İzleyici için en sevindirici haber ise Digiturk'ün, yeni dönemde müşteri memnuniyetini artırmak için bazı hamleler yapacak olması. Tüketiciler, Digiturk pazarlama ekibi tarafından sürekli telefonla aranmaktan şikayetçiydi. Yeni dönemde müşteri memnuniyetini ön planda tutan yeni pazarlama stratejileri geliştirilecek. Digiturk paketleri havuz problemi gibiydi; spor, belgesel ve çocuk kanalları başta olmak üzere birçok mini paket vardı, aboneler hangi paketlere üye olduklarını bile bazen unutuyorlardı. Ümit Önal'ın paketlerde sadeleştirmeye gideceklerini açıklaması, abonelerdeki kafa karışıklığını gidereceğine inanıyorum. Tüketicilerin, Digiturk aboneliklerini iptal süreçleri de zor oluyordu. Ümit Önal Bey bu konuda eskiden kalan alışkanlıklara son vereceklerini, uzun süreli taahhütler istemeyeceklerini, Digiturk'e üyelik giriş ve çıkış işlemlerinin artık çok hızlı gerçekleşeceğini belirtti.