Geçen hafta Fahriye Evcen'in fotoşoplu reklam çekimi yazımın ardından Evcen'in fanatiklerinin saldırısına uğradım. Öyle böyle değil; her yerden, her şekilde sosyal medya saldırısı başladı.
Maşallah o kadar çalışkanlar ki, yazıma tepki olarak #hepseninleyizfahriyeevcen hashtag'ini Twitter'da TT yapmışlar.
Halbuki yazımın hedefi Fahriye değil, fotoşopun dozunu ayarlayamayan fotoğrafçıydı.
Gelelim bu haftaki konuma... Fahriye Evcen, dev bir giyim markasının yüzü olduysa, artık rüküş olmak gibi bir lükse sahip değil. Bol bol moda dergileri okumalı, bulunduğu zamandan çıkıp 2016'lara doğru gelmeli ki, ayağında gördüğünüz gibi felaket ötesi botlar bir başka genç tarafından daha seçilmesin.
Olmuyor mu, o zaman profesyonel yardım alınsın. Ne yalan söyleyim; ben yüzü olduğu firmanın sahibi olsaydım, imzalattığım sözleşmenin ilk maddesi 'Fahriye Evcen'in stiline tez vakitte el atılsın' olurdu.