Ekranın yakışıklı oyuncuları arasında gizliden bir 'racon savaşı' sürüyor sanki. Geçen hafta Kıvanç Tatlıtuğ'un karizmatik ata biniş sahnesinden söz etmiştim. Bu hafta sıra, İçerde dizisinin 'Sarp'ı, Çağatay Ulusoy'daydı.
Malum, ekranlar neredeyse baştan sona mafya dizileriyle sıvanınca, ister istemez en ince mafya raconlarından bile haberdar olduk. Kiminin kolları yana açık yengeç yürüyüşü, kiminin infaz yöntemi, kiminin silah kullanma biçimi öne çıktı. Sarp ise 'namluya kurşun sürme tekniği' ile dikkatimi çekti. Genç polis, eline iki tabanca aldı, yürümeye başladı. Sonra her ikisini de sırayla topuklarına sürterek mekanizmalarını harekete geçirip mermileri namluya sürdü.
Silahtan oldum olası nefret ettim. 'Silahı yücelten' ve kişisel silahlanmayı özendiren bu tür sahnelerden de...