Gün geçmiyor ki, elektronik posta kutuma bir 'Akmerkez haberi' düşmesin. Malum;
İstinye Park, Cevahir ve Zorlu Center gibi daha büyük ve görkemli alışveriş merkezleri açılınca, Akmerkez'in o eski havası kalmadı.
AVM yönetimi de insanların dikkatini yeniden buraya odaklamak için 'magazinel bir yöntem' geliştirdi.
Özel bir haber ve fotoğrafçı ekibi kurup Akmerkez'e giden ünlüleri görüntüleyip röportaj yapmaya başladı. 'Filanca ünlü bugün çocuğuyla birlikte alışverişteydi' ya da 'Falanca ünlü gardırobunu yenilemeye karar verdi' gibi haberleri derleyip gazete ve televizyonların haber merkezlerine ulaştıran Akmerkez'in bu stratejisi tutar mı bilmem ama yıldızını yeniden parlatmak ve bir yerlerde görünüp haber olmak isteyen magazin karakterleri için yeni bir 'piyasa' oluşturacağı kesin. Bir süredir istihbaratı tamamen sosyal medyadan edinen magazin servisleri, muhabirliği de AVM yönetimlerine bırakırlarsa hiç şaşırmayacağım.