Sosyal medyanın hayatımızdaki etkinliğinin artması ile reytingler kadar, programların gündemde yer tutmaları da önem kazandı. Özellikle kanal ve programların medyada yer alma oranları başlı başına bir güç ve prestij göstergesi haline geldi.
Olaya bu yönüyle bakıldığında 2014'ü zirvede tamamlayan kanal ATV oldu.
Geride bırakmaya hazırlandığımız 2014 yılında ekranda izlenen kanalların haber yansımalarına göre, en çok konuşulan kanalın ATV olduğu belirlendi. Medya takip ajansı Interpress'in, televizyonda yer alan aktüel ve tematik 50'yi aşkın kanalın yazılı basında çıkan haber sayılarına göre hazırladığı listede, ATV'nin toplam 19 bin 001 adet haber ile ilk sırada yer aldığı ortaya çıktı.
İki bini aşkın ulusal, bölgesel ve yerel gazete ile dergide çıkan kanal haberlerinin tek tek incelendiği Interpress'in araştırmasında, ikinci sırada Kanal D toplam 12 bin 453 haberle yer alırken, Star TV de yazılı basında yer alan 12 bin 183 haberle üçüncü sırayı aldı.