Avukatı aracılığıyla Masereti firmasının Türkiye temsilciliğine başvuran Doğru, hava yastıklarının açılabilmesi için çok daha şiddetli bir darbe gerektiğini belirterek zararının karşılanmayacağını yanıtını aldı.
Maserati'nin yanı sıra Ferrari'nin de Türkiye distribütörü olan Fermas adlı firmaya dava açan Doğru, mahkemeden aracın hava yastıklarının açılmadığının, araca etki eden darbenin hava yastıklarının açılmasında yeterli olup olmadığının ve aracın hasar, masraf ve değer kaybının tespitini talep etti.
BİLİRKİŞİ 'ARAÇ AYIPLI' DEDİ
Mahkeme tarafından atanan bilirkişi tarafından hazırlanan raporda; "Aracın hasar onarım bedeli 450 bin 450 lira. Hasarlı aracın tamirinin yapılmasından sonra ikinci el piyasa rayiç bedelinde 180 bin lira değer kaybı oldu.