Instagram'ın popüler Hikayeleri yakın zamanda daha çok reklamla donatılacak. Eğer iyi bir Instagram kullanıcısıysanız, bir süredir Instagram Hikayelerinde yer alan ticari reklamları fark etmişsinizdir. Ancak, bu reklamlar oldukça kullanıcı dostu ve çok rahat şekilde geçilebilir yapıda olmalarından dolayı çok rahatsız etmemişlerdi. Şimdiye kadar Instagram, işletmelerin kullanıcı hikayelerine yalnızca bir parça fotoğraf veya video eklemelerine izin verdi, ancak bu kısa sürede değişecek. Instagram'ın Carousel reklamlarına bugün yeni bir değişiklik geleceği söylendi. Bununla beraber hikayelerdeki reklamlar artık yalnızca tek bir slaytla sınırlı kalmayacak. Bu konuda üç alana kadar reklam olacak. Yani kullanıcılar hikayelerde reklamı kaydırdıktan sonra reklamın devamıyla karşılaşabilecek. Yine de, bu artış reklamcılık endüstrisi için büyük bir kazanç olarak görülebilirken, kullanıcılar tarafından biraz da olsa olumsuz karşılanabilir. BU DAHA BAŞLANGIÇ Bu reklam alanının artırılmasının nedeni ise Instagram yetkilileri tarafından 'mantıklı' olarak yorumlanıyor. İşletmeler için hikaye kanallarının daha da artması bir yana, bunun henüz bir başlangıç noktası olduğu da söylendi. Çünkü tek bir öğeye kıyasla üç farklı görselle tamamen farklı bir öykü oluşturulabilir ve bunun reklamverenler ve kullanıcılar arasındaki etkileşimi büyük ölçüde artırabileceğine inanılıyor. Instagram'dan Susan Rose bu konuda, her iki taraf için de çok daha faydalı bir deneyim yorumunu da yapıyor.