İtalya'nın Milano kentindeki suşi restoranı alışılmadık uygulamasıyla dikkat çekiyor. Yeni açılan restoranda müşterilere sosyal medyadaki takipçilerine bakılarak hesap yazılıyor. Restoranda Instagram kullanıcıları beş kategoriye ayrılıyor. İlk siparişi verdikten sonra Instagram'da bin takipçisi olan müşteriye 1 porsiyon yemek ikram ediliyor... 5 bin takipçisi olan 2 porsiyon, 10 binden fazla takipçisi olan ise 4 porsiyon yemeği bedavaya yiyebiliyor. 100 binden fazla takipçisi olanlarsa hiç hesap ödemiyor. Ancak bunun için müşterilerin sosyal medya hesaplarında restoranın içinde çekilmiş fotoğraflarını paylaşmaları ve restoranın adını kullanmaları şart.. İşletmeciler uygulamanın başarılı olması halinde benzer konseptte başka restoranlar da açmayı hedefliyor. (NTV)