Elektrikli otomotiv devi Tesla, bir çok unsuru ile dünya otomotiv sektörüne yön veren bir marka haline geldi. Hisse değerlerinin de geldiği noktada "Dünyanın en değerli otomobil markası" konumuna ulaşan Amerikalı üreticinin başarısı bir çok markayı da benzer stratejilere yöneltmeye başladı.
İçten yanmalı otomobil üreticileri elektrikli modellere yönelirken, doğuştan elektrikli otomobil üreten, konvensiyonel olmayan üreticilerin sayısı da yavaş yavaş artmaya başladı.
Tesla'nın açtığı bu yenilikçi parkurda, Türkiye'nin Otomobili de faaliyetleri ile öncü markayı takip ediyor.
Bu yolda markanın tıpkı Tesla gibi klasik bayilik sisteminin ötesinde bir adım atmaya hazır olduğunun sinyalleri, geçtiğimiz hafta sonunda gerçekleştirilen online basın toplantısında verildi.