Zoe'nin en büyük yeniliği ise birkaç sene önce tanıştığımız 41 kWs'lik bataryanın yerini çok daha büyük bir üniteye bırakacak olması. Zoe Z.E 50 adı verilen bu 52 kWs'lik ünite, elektrikli şehir aracının menzilini 390 kilometreye çıkaracak. Bu menzil verisinin oldukça güvenilir olan WLTP testlerinin sonucuna göre açıklandığını da belirtelim. Yani yeni Zoe'nin menzili yüzde 20 oranında artmış durumda.
Bu yeni ve büyük bataryayı şarj etmek için yapmanız gereken tek şey öndeki Renault logosunu kaldırmak olacak. Buraya iki tip şarj girişi yerleştiren Renault, yeni Zoe'nin 50 kW'a kadar olan DC şarjını kullanabilmesini de sağlayacak. 7 kW'lık standart bir şarj ünitesi ile 9 saat 25 dakika içerisinde tam şarja ulaşan Zoe, 8 saat içerisinde yüzde 80 seviyesini aşmış oluyor.
Zoe, yol kenarındaki 22 kW'lık şarj istasyonlarında bir saat geçirmesinin ardından sürücüsüne 126 kilometrelik bir menzil sunabiliyor. Bu kadar zamanım yok diye düşünen ve 50 kW'lık DC şarjı kullanan sürücüler ise sadece yarım saatte 145 kilometrelik menzile kavuşabiliyor.
İki model de artık "B modu" adı verilen geri kazanımlı fren sistemini kullanacak. Bu sistem sayesinde araç "çok daha hızlı yavaşlayarak" daha fazla enerji üretimine olanak sağlayacak.
Tasarımında ufak değişiklikler yaşayan Zoe, selefinin görünümünü pekiştirerek farklı bir seviyeye taşımış. Yenilenen kaput, geniş ön tampon ve krom parçalı ızgara gibi detaylar, LED sis ışıkları ve LED ön far gibi donanımlar ile tamamlanmış.
Arka kısmı domine eden LED arka far takımı da yeni bir grafiğe kavuşmuş. Yan aynalardaki LED sinyal ışığı dikkat çekerken, 15-17 inç büyüklüğe kadar satın alınabilen alaşım jantlar aracın şık görüntüsünü geliştiriyor. Zoe, 3 yeni metalik boya seçeneğine de kavuşmaya hazırlanıyor. (Quartz White, Flame Red, Celadon Blue)
Önemli değişiklikler yaşayan kabin ise çok daha yumuşak plastiklere ve yeni 10 inçlik dijital gösterge paneline kavuşmuş. Ön konsolda Clio'da da gördüğümüz 9.3 inçlik bilgi eğlence sistemine merhaba diyen Zoe, LED ambiyans ışıkları ile de araç içerisinde çok daha konforlu dakikalar vadediyor. Elektronik park freni sayesinde orta bölümü de boşaltan Renault mühendisleri, burayı da iki adet bardak tutacağı ve bir kablosuz şarj tablası ile süslemiş.