Yeni RDX önceki yılların krom çıkıntılı görünümünü daha büyük bir ızgara yüzüne kaybetmiş. Araç farları, aerodinamik verimliliği artırmak için yapılan tasarımsal farklarıyla dikkat çekiyor. 2019 RDX, 2018 modeline göre daha geniş. Yalnız bazı eleştirmenler bu durumun daha fazla yolcu ve bagaj alanı için değil, daha şık bir görünüm için olduğunu belirtiyor. Yapılan açıklamaya göre yeni RDX, performansa her zamankinden daha fazla odaklanıyor. Araçta direkt enjeksiyonlu ve turboşarjlı 2.0 litrelik 16 valflı 4 silindirli motor var. 272 beygir gücüne sahip. Precision Concept ve NSX'in etkisi iç tarafta da varlığını hissettiriyor. İç tasarımın merkez noktasında konsol bulunuyor. Konfor, Kar, Spor ve Spor+ olarak dört farklı sürüş modu var. DİĞER FOTO GALERİLERİMİZ İÇİN TIKLAYIN...