Bu model özellikle ABD'nin kırsal bölgelerinde çok popüler oldu. 760 GLE'nin kare şeklindeki köşeli tasarımı 1980'lere özgüydü. 760'nın iç tasarımı da oldukça sadeydi. Bu modelin iç tasarımı tümüyle 1970'lerin zevkini yansıtıyordu. 2006 ise ikinci nesil S80'lerin yılı oldu. Ailelere uygun 960 modeli ise popülaritesini uzun süre korudu. 1935 model PV36 'Carioca', aerodinamik yapısı ve bağımsız ön süspansiyon sistemiyle dikkat çekti. Volvo 1950'de üretimini durdurduğu PV60'ları 1968'de bu defa PV 164 olarak yeniden piyasaya sürdü. Altı silindirli motorla çalışan ve saatte 120 kilometre hızla gidebilen Cariocas araçlardan 501 adet üretti. Volvo, 1974'te de 264 model aracıyla otomobil tutkunlarının karşısına çıktı. Bu araba, Renault ve Volvo'nun geliştirdiği ilk PRV V6 motoruna sahipti. Volvo 1982'de de 760 GLE modelini piyasaya çıkardı. 960 model Volvo'lar lüks araç kategorisinde ilgi görürken 850 modeli de daha genç müşterilerin ilgisini çekti. 1990'da 760'ın yerini 960 aldı. Kapalı bagaja sahip model de 80'lerin en ilgi gören otomobil tasarımları arasına girdi. 2. Dünya Savaşı'nın ardından otomobil üretimine 1946'da PV60 ile geri döndü. 1920'lerin ortasında otomotiv sektörüne adım atan Volvo, ilk lüks otomobili PV 654'ü 1933'te piyasaya çıkardı. 1968'de otomobil severlerle buluşan PV 164, aynı zamanda markanın PV60'tan sonraki ilk altı silindirli motora sahip aracıydı. 264 TE modelinde üç sıralı koltuk tasarımı bulunuyordu. 1998'de 960 modeli S90 adıyla yeniden piyasaya çıktı. Modelin 264 TE adında bir limuzin versiyonu da üretildi. PV60 modeli, sağlamlığı ve sunduğu konforlu sürüş deneyimiyle çok popüler oldu. 2010'larda ise Volvo Gen-2 S80 modelini çıkardı. Ford'un 1999'da Volvo'yu satın almasının ardından şirket yeni nesil S80 sedanlarla otomobil severleri yeniden selamladı. Sağlamlığıyla ün kazanan PV60'ların 500'ü nakliye kamyonuna dönüştürüldü. Volvo'nun son modeli ise 2017'de çıkardığı S90 oldu. 264 GLE modeli, konforlu iç tasarımı ve 2.7 litrelik yakıt hacmine sahip V6 motoruyla dikkat çekiyordu.