Bugüne
kadar klasik mobilyaları ile tanınan Fatih Kıral, yeni ve ekonomik markası Brand Home ile gençleri hedefliyor. Fatih Kıral'ın oğlu Onur Kıral tarafından hazırlanan Brand Home konsepti İtalyan mobilyaları daha ekonomik fiyatlara satacak. Onur Kıral, Brand home konsepti ile hem genç bir kesimim hedeflediklerini söyleyerek "Herkesin kaliteli mobilyaya ulaşmasını hedefledik. Brand Home'da 'provence' tarzı ve daha genç bir konsept geliştirdik. Yine ihtal mobilyalar satacağız. Ancak hem daha uygun fiyata hem de daha farklı bir konseptle " dedi. Kıral'ın bahsettiği konsept ise mobilyayı yerinde görerek ve yaşayarak deneyimlemekten geçiyor. Feneryolu'nda açılan ilk mağazada adeta bir eve girmiş hissi yaratılıyor. Mağazanın içinde kurulan kafe de bu hissin bir parçası.
KAFEDEKİ HER ŞEY SATILIK
Kıral, "Mobilya mağazasına sadece mobilya satmıyoruz. Bir yaşam tarzını yaşatıyoruz. İnsanlar mobilya baktıktan sonra bu kafede yorgunluk atabilir ya da arkadaşlarıyla buluşabilir. Konseptin en eğlenceli tarafı ise kafedeki her şeyin satılık olması" diyor. Kıral, bu konsepti yurtdışında gördüğünü söyleyerek "İnanılmaz sıcak bir ortamdı. Kafede oturduğunuz sandalyeyi ya da masayı beğenirseniz çıkarken satın alabiliyorsunuz. Biz de aynı konsepti yaptık" dedi.
Mağaza 11'e kadar açık
Günlük kullanıma yönelik her türlü mobilya, dekorasyon ürünü ve aksesuvarı sattıklarını söyleyen Kıral, "Fiyatlar Fatih Kıral markasına göre daha ekonomik. Provence tarzı olması nedeniyle daha genç bir hedef kitlesi var" dedi. Türkiye'de bu alanda bir açık gördüklerini ve bu nedenle yeni konsepte odaklandıklarını söyleyen Kıral, "Bu marka şu anda bizim için bir bebek gibi. Geliştirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Mağazada mobilyanın, kafede ise kahvenin en kalitesini satıyoruz" diye konuştu. Kıral, insanların günlük hayatta uzun saatler mobilya bakacak vaktinin olmadığını ve bunun için haftasonlarını da harcamak istemediklerini söyleyerek bu nedenle Feneryolu'ndaki ilk mağazayı her akşam 11'e kadar açık tuttuklarını söyledi. Kıral, hedeflerinin iki yılda 10 şube açmak olduğunu söyledi.
'NE KADAR ÇOK PROJE OLURSA SATIŞLAR O KADAR ARTIYOR'
Yeni yapılan konut projelerinin mobilya satışlarını etkilediğini söyleyen Kıral, "Ne kadar çok yeni ev olursa satışlarımız o kadar artıyor" diye konuştu. Fatih Kıral markasıyla Ortadoğu'dan da ciddi talepler aldıklarını söyleyen Kıral, "O bölgede gösterilen Türk dizileri bizim de satışlarımızı etkiledi. Hem yurtiçi hem de yurtdışında Bihter'in yatak odasından isteyenler oluyor. Azerbaycan, Kazakistan, Türkmenistan'dan da talep alıyoruz" dedi.