Türk Hava Yolları (THY), 1 milyar 985 milyon dolarlık değeriyle Türkiye'nin en değerli markası konumunu sürdürdü. THY Basın Müşavirliği'nden yapılan açıklamaya göre, uluslararası lider marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in 2024 yılı "TURKEY 100-Türkiye'nin En Değerli Markalwarı" araştırması tamamlandı. THY, 2018- 2023 yıllarında olduğu gibi bu yıl da zirvedeki yerini korudu.
KÜRESEL YÜKSELİŞ
2024 yılında değeri 1 milyar 985 milyar dolar olan THY, üst üste yedinci kez bu unvana layık görüldü. THY, Brand Finance tarafından açıklanan 2024 yılının en güçlü 10 havayolu markasının yer aldığı "En Güçlü Küresel Hava Yolu Markaları" listesinde de bu yıl iki basamak yükselerek 6. sıraya yerleşti. THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, Türkiye'nin en değerli markası olarak üst üste yedinci kez seçildikleri için gururlu olduklarını belirtti. Bolat, "Elde ettiğimiz bu başarı tüm THY ailesini daha büyük başarılar için motive ediyor. Türkiye'mize, ekonomimize, istihdamımıza ve paydaşı olduğumuz tüm sektörlere katkımızı artırarak sürdüreceğiz. Yüksekten uçuşumuzu sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı.
TOGG LİSTEYE GİRDİ
Brand Finance, 2024 yılına ilişkin "Türkiye'nin En Değerli Markaları- Türkiye 125" çalışmasını tamamladı. Listeye bu yıl 25 yeni marka dahil oldu. Togg, listeye 20'inci sıradan giriş yaptı ve marka değeri 182 milyon dolar olarak hesaplandı. En değerli 125 markanın toplam değeri ise 14.7 milyar dolar oldu.